Кошик
941 відгук
+380 (95) 786-88-83
+380 (97) 786-88-83
FORK - посуд для HoReCa
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

У разі відправлення товару післяплатою кур'єрською службою Нова Пошта прохання перевіряти цілісність та комплектність товару у відділенні. Якщо Ви забрали товар і не перевірили його цілісність на відділенні - заявки на компенсацію НЕ приймаються. Умови повернення для товарів належної якості На протязі 14 днів з моменту покупки клієнт має право на повернення та обмін товарів належної якості при умовах: - товар не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, бою; - Повністю збережений товарний вигляд; - Товар укомплектований, якщо це товар, який продається упаковками – кількість повинна бути така, як заявлено при пакуванні. Для того, щоб повернути або обміняти товар належної якості: - Потрібно зателефонувати за номерами 0957868883 або 0977868883 та повідомити про намір повернення або обміну; - Відправити товар перевізником, при цьому сплативши вартість доставки або привезти особисто на наш склад за адресою – м. Київ, вул. Електриків, 29; - Повідомити номер посилки та номер банківської карти для повернення коштів; - Після отримання товару та його перевірки ми надсилаємо вам заміну або повертаємо кошти протягом 3-х робочих днів. Звертаємо вашу увагу, що в разі повернення чи обміну товарів належної якості – всі затрати по транспортуванню оплачує клієнт. Також представник нашої компанії не забирає пошкоджений товар на відділеннях Нової пошти, так як за цілісність пакування відповідає відправник. Весь товар підлягає поверненню, якщо збережена цілісність і кратність, згідно пакуванню. Умови повернення для товарів неналежної якості В разі, якщо ви отримали товар неналежної якості: - Потрібно зателефонувати за номерами 0957868883 або 0977868883 та повідомити про факт отримання товару неналежної якості; - Не забирати посилку з відділення перевізника та одразу ж повернути її нам; - Повідомити номер банківської карти для повернення коштів за оплачений товар або сказати про намір отримати заміну; - Повернення коштів або відправка заміни відбувається протягом 3-х робочих днів; Усі послуги перевізників в разі відправки товару неналежної якості відбуваються за наш рахунок. Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був неналежної якості і факт браку товару був виявлений при отриманні на відділенні. Якщо ж ви не перевірили якість і комплексність товару, забрали посилку – компанія претензії не приймає. Претензії по доставці Укрпоштою не приймаються, замовлення відправляються по 100% передоплаті.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner